blog-post-img-7

5 reguli de care trebuie să ţii cont atunci când scrii un titlu

  1. Încearcă să abordezi interesul personal în fiecare titlu pe care îl scrii. Anunţă-ţi cititorii că ai ceva ce ei îşi doresc şi restul textului tău va avea şanse mult mai mari să fie citit. Aceasta este poate cea mai importantă regulă a unui titlu de succes şi totuşi cea mai încălcată dintre toate.
  2. Dacă ai o ştire, de tipul unui produs nou, asigură-te că o introduci în titlul tău într-un stil mare. Cititorii sunt sătui de titluri care încep cu “nou”, “noutate”, “new” etc. Fii inventiv, surprinde, fără a agasa.
  3. Evită titlurile care nu fac altceva decât să stârnească curiozitatea. Ca şi calitate a unui titlu curiozitatea nu este de ajuns. Pentru a fi cu adevărat eficientă, ea trebuie combinată cu elementul de noutate sau cu interesul personal. Titluri de tipul “Eşti înconjurat de singurătate?” stârnesc curiozitatea, dar în acelaşi timp nu te conving de faptul că în text vei găsi soluţii pentru combaterea singurătăţii.
  4. Evită titlurile negative. Oamenii au tendinţa de a se feri de situaţiile neplăcute. Chiar dacă soluţia pe care încerci să o promovezi vine în întâmpinarea unor aspecte negative, trebuie să evidenţiezi modalitatea eficientă, pozitivă, prin care vor fi rezolvate problemele. Nimeni nu vrea să ştie despre dezamăgirea unei petreceri eşuate, dar cu siguranţă mulţi vor dori să ştie despre modalităţile şi serviciile care transformă orice petrecere într-un succes garantat.
  5. Sugerează încă din titlu că există o cale simplă şi rapidă pentru ca cititorii să poată obţine ceea ce îşi doresc. Oamenii urăsc lucrurile complicate, activităţile care mănâncă timp sau care presupun un efort suplimentar din partea lor. Formulările de tipul “doar un telefon…”, “5 exerciţii în 5 minute” etc. sunt utile şi potenţează un interes personal anterior stabilit.

 

(Bibliografie John Caples – Metode de publicitate testate)

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.