blog-post-img-198

Ce nu se spune despre managementul prezenţei în social media?

Marile branduri fac ca prezenţa în social media să pară uşoară: postează articole amuzante, pun întrebări pertinente, au concursuri interesante şi imediat îşi activează comunitatea. Prin urmare, managerii afacerilor mici încearcă fără succes să le copieze paşii dacă nu şi parte din idei. Şi nu funcţionează.

Contrar credinţei generale, marketingului în social media este greu, mai ales dacă nu dispui de resurse interminabile. Şi iată de ce:

Social media are nevoie de resurse

Planificarea postărilor competente, conţinunt relevant, comunicare prin reţele de PR şi răspunsuri rapide la întrebările clienţilor, toate aceste necesită timp, mult mai mult timp decât ar avea la dispoziţie un manager de afacere mică sau un angajat al acestuia care are şi alte atribuţii în fişa de post. Prezenţa în social media are nevoie de resurse, planurile au nevoie de bugete şi de strategii. În caz contrar, orice efort va fi mai mult ca sigur o pierdere de timp.

Succesul nu apare peste noapte

Social media are nevoie de un conţinut bun, atractiv, iar conţinutul de calitate are nevoie de planificare. În loc de a împărtăşi un gând trecător, un brand are nevoie să-şi dedice timp pentru a crea calendare de conţinut captivant. Atunci când mesajele postate sunt neglijente şi neprofesioniste se vede. Realizaţi un plan, stabiliţi obiective realiste şi echilibrate. Rezultatele iau timp şi necesită efort dedicat.

Cum puteţi vedea că planul funcţionează? Imaginea afacerii se îmbunătăţeşte, creşte traficul pe site şi se văd creşteri din punct de vedere SEO.

Nu vă lăsaţi descurajaţi de micile impedimente. O campanie nereuşită nu înseamnă eşec, înseamnă că trebuie să învăţaţi din greşeli, să vă regrupaţi şi să continuaţi.

Prezenţa pe social media este un efort comun

Implicaţi-vă angajaţii, reţeaua profesională şi clienţii cei mai fideli. Social media ne dă lecţii clare cu privire la munca în echipă şi la felul în care aceasta poate contribui la succesul unui brand.

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.