blog-post-img-230

Intimitate pe social media? Sigur, se poate

Dacă veţi observa din ce în ce mai multe fotografii blurate pe Facebook începând cu această toamnă, atunci ar trebui să ştiţi şi motivul acestora. Începând cu luna septembrie, McAfee va face un pic mai intimă şi mai sigură partajarea fotografiilor voastre pe Facebook. Cei de la McAfee vor lansa un produs numit Social Protection, care vă va permite să controlaţi cine vă poate vedea fotografiile şi va împiedica descărcarea acestora. Sub forma unui plug-in pentru browser, aplicaţia face fotografiile neclare până când şi destinatarul acestora îşi instalează acelaşi plug-in. Imaginile încărcate în Social Protection vor fi protejate împotriva descărcării, partajării, drag and drop, screen shot etc.

Încă o componentă interesantă a aplicaţiei ar fi partea de recunoştere facială, capabilă să te informeze cu privire la fotografiile în care apari fără a fi tag-uit, pentru a evita postări de fotografii jenante din partea prietenilor „neatenţi”.

Eu personal aştept cu nerăbdare acest plug-in deoarece sunt o fană a dreptului la intimitate chiar şi pe social media. În acelaşi timp, mă întreb dacă exagerarea din acest punct de vedere nu ar putea cumva ştirbi din farmecul Facebook?

Vă recomand să accesaţi şi un brief al celor de la McAfee privind securitate şi intimitate pe social media, aici.

Pentru cei care nu aveţi răbdarea să citiţi tot materialul, am selectat câteva fun facts care motivează preocuparea pentru intimitate în social media:

  • Facebook are 750 de milioane de utilizatori care petrec 700 miliarde de minute pe lună interacţionând.
  • Twitter are 200 de milioane de utilizatori care creează 65 milioane de tweet-uri pe zi.
  • LinkedIn are 100 de milioane de profesionişti din 1 milion de companii.
  • YouTube are 490 de milioane de vizitatori din întreaga lume în fiecare lună cu 92 de miliarde de vizualizări pe lună.

în acelaşi timp:

  • Pierderile financiare asociate cu incidentele de securitate pe social media ajung la $ 2 milioane de dolari.
  • Marile companii înregistrează pierderi financiare de aproximativ 4.5 milioane dolari.
  • Şaizeci la sută dintre organizaţii au raportat că cea mai importante pierderi legate de un incident de securitate pe social media au privit reputaţia şi notorietatea brandului, iar 14% au menţionat şi costurile cu cheltuielile de judecată.

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.