blog-1-img-77
14 Jun

Ce să NU faci în social media?

Se vorbeşte foarte des despre ce trebuie făcut în social media, dar se vorbeşte puţin sau chiar deloc despre ce NU trebuie făcut. Social media poate fi privită ca o lupă care măreşte tot ceea ce faci ca şi companie. Astfel, PR-ul şi marketingul au primit sansa de a străluci ca niciodată, dar şi neşansa ca un scandal să ia proporţii gigant. Pentru că, să...

blog-1-img-96
14 Jun

Pinterest – noul trend în social media

Pinterest este ultimul trend în social media în 2012, dar foarte mulţi se întrebă dacă nu este doar un moft trecător. Oricum ar sta lucrurile se pare că există un interes din în în ce mai crescut pentru această versiune cu fotografii a Twitter. Primul lucru care e diferit când accesezi Pinterest este că trebuie să aştepţi o invitaţie pentru aţi face cont, invitaţie care...

blog-1-img-39
25 Jun

Mobile Marketing

Aspecte importante de reţinut: Până în 2007, 35,9 milioane de americani au participat la campanii de marketing mobil. (Fros&Sullivan) Circa 42% din clienţii serviciilor de telefonie mobilă sunt deschişi la publicitatea prin intermediul telefonului mobil (Yankee Group) "Zilele în care realizam un spot TV şi atingeam toată piaţa ţintă sunt de domeniul trecutului. Telefonul mobil este foarte personal, şi este întotdeauna cu tine". (Jon Raj,...

blog-1-img-36
10 Jun

Paşi mici pentru maximizarea bugetului de online marketing

Câteva sfaturi pentru a maximiza uşor un buget mic: Identificaţi piaţa ţintă - Cui vreţi să vindeţi? Găsiţi-i pe Internet şi salvaţi-le adresa de e-mail într-o bază de date. Asociaţi fiecărui contact şi alte informaţii, de pildă tipul de cumpărător, de locaţie, responsabil alocate în acest loc. Utilizaţi Email Marketing - Puteţi folosi baze de date existente sau baze de date din comunităţile online. E-mail...

blog-1-img-25
19 Jan

Ce este brand-ul?

"A product is made in a factory; a brand is made in the mind." Walter Landor, Founder, Landor Associates Care sunt cele 5 metode de măsurare a unui brand  puternic? Brand-ul - ca și idee, promisiune și experiență - trebuie să îndeplinească 5 standarde: Trebuie să fie relevant pentru o nevoie reală sau indusă din piață. Trebuie să fie realizabil - compania trebuie să aibă...

blog-1-img-21
04 Jan

Cum poţi folosi SEO organic pentru site-ul tău? (Partea I)

Crearea şi publicarea unui sit pot fi considerate activităţi relativ uşoare pentru cei ce dispun de un nivel mediu de cunoştinţe de webdesign şi programare Web. O altă poveste este crearea şi menţinerea unui sit, care să fie găsit cu uşurinţă la interogările motoarelor de căutare. Acest proces necesită înţelegerea criteriilor de indexare actuale ale motoarelor de căutare şi a altor numeroase variabile. Simpla listare...