blog-post-img-36

Paşi mici pentru maximizarea bugetului de online marketing

Câteva sfaturi pentru a maximiza uşor un buget mic:

Identificaţi piaţa ţintă – Cui vreţi să vindeţi? Găsiţi-i pe Internet şi salvaţi-le adresa de e-mail într-o bază de date. Asociaţi fiecărui contact şi alte informaţii, de pildă tipul de cumpărător, de locaţie, responsabil alocate în acest loc.

Utilizaţi Email Marketing – Puteţi folosi baze de date existente sau baze de date din comunităţile online. E-mail marketingul este una dintre cele mai eficiente forme de publicitate şi marketing. Dacă nu se poate construi o listă, puteţi “închiria” listele de la furnizori, cum ar fi iMail Global.

Realizaţi un plan anual de e-mail marketing – Uitaţi-vă la toate lunile din calendar,şi planificaţi să trimiteţi un e-mail în fiecare lună, care să se refere la produsul dumneavoastră, la interesele orientate cumpărători şi la o tema lunară (este posibil să fie o vacanţă, ar putea fi fără nici o legătură cu produsul dvs., dar utilizarea unei teme ajută la obţinerea atenţiei cititorilor).

Asiguraţi-vă că site-ul conţine cuvinte cheie- Cuvinte cheie pe care oamenii le-ar utiliza pentru a căuta un produs. Păstraţi-vă site-ul actualizat, cu informaţii proaspete, care să conţină cuvintele cheie vizate – acest lucru vă va ajuta să obţineţi rezultate foarte bune la căutările în Google.

Utilizaţi Search Marketing – Este bazat pe cost-per-clic (plătiţi doar atunci când cineva face clic pe anunţul dvs.) şi puteţi stabili singuri bugetul. Google si Yahoo! sunt variantele de utilizat pentru cea mai mare parte a lumii, iar în China şi Coreea, Baidu şi Naver.

Scrieţi recenzii de produs – scrieţi sau puneţi colegii să scrie pe site-uri de produs (dacă vindeţi un aparat foto digital, de exemplu, impulsionaţi oamenii şă vorbească despre cât de deosebit este, despre noile funcţionalităţi şi incitaţi-i la comparaţii în favoarea produsului dvs.). Este gratuit.

Utilizaţi Social Media – Bloguri despre produs. Twitter despre produs. Sau posturi de video despre realizarea produsului pe YouTube. Orice alt canal de marketing digital, care este gratuit.

Acestea sunt o parte din tehnicile low-cost de marketing online, care pot oferi rezultate în vânzări pe parcursul anului calendaristic.

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.