blog-post-img-96

Pinterest – noul trend în social media

Pinterest este ultimul trend în social media în 2012, dar foarte mulţi se întrebă dacă nu este doar un moft trecător. Oricum ar sta lucrurile se pare că există un interes din în în ce mai crescut pentru această versiune cu fotografii a Twitter.

Primul lucru care e diferit când accesezi Pinterest este că trebuie să aştepţi o invitaţie pentru aţi face cont, invitaţie care în cazul meu a durat aproximativ 24 de ore să ajungă.  După ce-am primit invitaţia, am intrat pe site şi m-am logat cu contul de Facebook (cu toate că aveam opţiunea de a mă loga şi cu cel de Twitter). La următorul pas am primit cea mai simplă şi evidentă explicaţie cu privire la ceea ce face acest site, Pinterest are pinboards şi pinboards sunt „visual collections of thing you love”. În boarduri se organizează link-uri către lucrurile care îţi plac – de tipul Favorite Places & Spaces, Products I Love, My Style etc. (limitele sunt date doar de propria imaginaţie).

Pin-urile se fac cu ajutorul unui buton instalat în bara de bookmark-uri a browser-ului pe care îl utilizezi. Pin-urile pot primi like-uri, pot fi repin şi cei care consideră că ai link-uri interesante şi apropiate gusturilor lor îţi pot da follow. Cu alte cuvinte acţiuni de Twitter şi Facebook cu care eşti atât de obişnuit. Pe mine personal m-a prins distracţia cu dat pin ,dar sunt curioasă până când. Oare voi ajunge la un moment dat să ignor acel buton cu „pin it” chiar dacă voi găsi link-uri interesante de păstrat?

Nu se pune problema că nu i-aş vedea utilitatea în advertising – pentru un client care are un produs care devine viral pe Pinterest – adică sute de oameni aleg să introducă respectivul produs în propriul board cu elemente preferate – este mană cerească. În acelaşi timp abordarea ar trebuie să fie mai pe ocolite – nu e ca şi cum un producător ar putea să-şi facă o pagină de Pinterest în genul paginii de Facebook şi în care să pună ce? link-uri către propriile produse de pe propriul site?. Chiar sunt curioasă de cum vor alege marketeri să profite de acest nou „play ground”.

Madalina Băisan – Pinterest

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.