blog-post-img-340

Social Media Revolution

Cred că am ajuns la nivelul în care şi în România, orice manager/patron recunoaşte importanţa marketingului. Ştiu că sună ciudat, dar au fost ani, mai ales la debutul în acest domeniu, în care întâlneam foarte mulţi clienţi care nu vedeau utilitatea marketingului sau care îl bifau mecanic într-o planificare, pentru că „trebuia făcut”. Acum a venit momentul în care clienţii trebuie să acorde o importantă crescută marketingului pe social media.

Deşi există mai multe forme tradiţionale de marketing, social media a adus cu sine o schimbare a modului în care comunicarea de marketing se realizează în aceste zile. Eu percep această schimbare ca fiind una în bine, dar dacă aveţi nevoie de argumente în plus vă invit să vizionaţi filmuleţul de mai jos.

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.