blog-post-img-116

Viral – Tipp-ex şi petrecerea ursului şi a vânătorului

Campania celor de la Tipp-ex (producător de pastă corectoare pentru scris) este listată pe locul 15 în topul celor mai bune virale din 2012 (până acum) realizat de Ad Week.

Mie totuşi mi-a atras atenţia datorită realizării şi a eficienţei. E o campanie pe target, care evidenţiază clar beneficiile produsului şi reţine utilizatorul în faţa ad-ului pentru mai mult de 30 de secunde. Nu mai zic că pentru Tipp-ex este al doilea viral din serie, primul bucurându-se şi el de o accesare impresionantă (Vezi studiul de caz pentru A hunter shoots a bear) .Personal sunt fan al acestui tip de experienţe, putând aminti aici şi campania foarte inspirata a celor de la Heineken – Serenade, realizată cu ocazia zilei de 14 februarie.

Vă invit să vizualizaţi topul complet pe Ad Week, pentru că vor fi câteva minute eficient petrecute.

Mădălina Băisan 20 posts

Creativ de inspiraţie. Militantă a eficienţei în advertising. Auto-perfecţionistă.

No Comments

There are no comments in this article, be the first to comment!

Leave a Reply

* Comments first need to be approved to show in this post.